Sunday, September 25, 2016

Trading Card Game Online Vanguard

Top Trading Card Games Die Top Tien X W Kom Maklik beter as gevolg van die kuns op die kaarte, asook die kern spel wat soveel meer uitgebreide en die dek aanpassing het soveel kreatiwiteit beskikbaar vir die spelers. Geen kompetisie hier. Magic the Gathering het 'n gemeenskap en mededingende omgewing wat alle ander handel Kaartspeletjies vernietig. Jy kan loop in 'n spel winkel regoor die wêreld en vind mense speel MTG enige dag van die week. Groot vir alle ouderdomme en die beste game ooit gemaak Die beste kaart spel ooit vyf Ek yu-gi-oh en magie vir 'n baie lang tyd gespeel het, en ek verkies Yu-Gi-Oh, want dit baie eenvoudig en nog baie kompleks by kan wees keer die maak van jou brein werk vir jou oorwinning. Die beste kwaliteit dit is dat dit 'n groot verskeidenheid van kaarte wat kan 'n beroep op byna iemand regtig, yugioh moet oorheers. Ek het magie en yugioh. Ek ve speel beide jare en yugioh is 'n baie meer pret. Magic is te ingewikkeld en dit kan moeilik wees om 'n nuwe dek skep. Yugioh is nie so ingewikkeld en is 'n baie makliker om 'n pak met skep. Jy don t nodig mana en al daardie dinge. Verder het yugioh stragetgy maar magie is net besig met wat jy het. Yugioh kan speel kaarte gesig af te hou jou teenstander raai maar magie het net monster aan te val. Magic het ook vlieg O. Creatures wat weg is oorval. Yugioh het kaarte wat altyd beatable kan wees. Yugioh neem ook langer om te speel wat goed veroorsaak dat jy kan geniet die ervaring meer. Vir nog 'n rede magie het soos 9 verskillende soorte maniere om te speel met verskillende reëls. Yugioh het 'n goeie manier om te speel wat nie verwarrend. Yugioh is diere. Dit is die nommer een kaartspel in die hele wêreld en verdien dit. Ek speel al vir 'n goeie tyd, maar my probleem is dat ek net een ander persoon om te speel met die meeste van die tyd, maar ek het twee vriende wat een of twee keer 'n jaar af te kom vir 'n rukkie so ek hulle speel wanneer ek kan . Ook ek het geen winkels oral naby aan my vertel dat toernooie te hou, maar nie een van dié sal my ophou speel vir 'n lang tyd om te kom. Ek Don t dink dit is 'n baie bekende combo want ek het nooit iemand wat ek nie t weet, maar ek hawe t hoor niks oor dit so hier is dit te speel. Dit is 'n kombinasie vir laaste draai. Dagvaar wind-up zenmaines en speel hom in die verdediging. Maak seker dit het ten minste een XYZ materiaal wanneer jy laaste draai te aktiveer. Wanneer jou oppenent attatcks gebruik sy krag en sy monster vernietig in die einde fase. Hoop dit help - llamabaconllama37 Pokémon het soos 700 of so pokemon maar Yugioh het duisende. Eerlik, die beste kaart spel wat daar is. In vergelyking met Yugioh, Pokemon 'n beroep op enigiemand, ongeag van hoe oud hulle R. In toernooie, hulle juniors, Seniors en Masters so as jy is 14 jaar oud, wouldn jy t hoef te bekommer oor 'n reis teen 'n 22 jaar oud. Dit is ook goed, want dit sit mense met dieselfde kaliber saam sodat dit isn t te onregverdig. Ook, kan enigiemand kwalifiseer om die Wêreldbyeenkoms, in teenstelling met Yugioh wat jy moet kwalifiseer vanaf burgers. Pokémon is 'n baie strategiese en prettige speletjie en die gemeenskap is baie meer vriendelike as Yugioh. Ek speel Pokémon en Yugioh en terwyl ek nog steeds geniet Yugioh 'n baie, ek verkies speel Pokémon baie meer, veral as ek gekwalifiseer het vir die Wêreldbyeenkoms 2013 in Vancouver, Kanada. IT is awesome Dit het 'n groot struktuur in die styl van die spel, en daar is 'n baie verskeidenheid in strategieë, spelers, kaarte, en nog baie meer. So ja, ek desperaat beveel hierdie spel. Maklik spel af te haal, maar het plek vir ton van strategie. Ook, die aanlyn spel is net fantasties, so as jy op soek is na 'n aanlyn kaart spel, terwyl wag vir Hex / haard plaat, ek beslis aanbeveel om jou voete daarin sit voor uit te gaan en koop kaarte. Soos baie gesê, s dit 'n beroep, want dit is Pokémon, almal weet dit en tonne mense is mal daaroor. Wens ek d gekry in die werklike kaartspel vroeër toe ek 'n kind was, maar met die aanlyn spel en groeiende gewildheid in my dorp, I m net gelukkig om 'n deel van dit te wees. Al die verskillende weergawes van kaarte wat jy kan kry soos Holo, foelie, EX, MEGA, MEGA EX Wel, net soos dit hierbo geskryf, die cardfight voorhoede spel is een van die beste. Ja dit didn t begin goed, maar nadat dit in TCG het dinge stadig maar seker verander. Yugioh was die baas soos altyd (nog steeds die Guinness rekord Maar dink aan die volgende:. Met die nuutste formate altyd afhangende van 2 miskien 3 dekke wat in een of twee lyste sal verbied, al dekke het 'n vorm van inkomste en so aan, die spel het sy waarde verloor het. spelers daar buite soek na iets pret maklik, sonder enige reëls (kettings, prioriteite, SP dagvaar chainability ens) goedkoop (mees voorhoede kaarte is goedkoop met die duurste om by 30), en ook 'n nuwe, vars jy kan sê. Al wat die opsomming van voorhoede. die reëls is eenvoudig, die spel is pret, die hele ding het 'n paar reëls uit yugioh, ander van magie ander van baie speletjies, maar dit het net die beste aspekte van die speletjies vertrek uit al die onvolmaakthede. nommer 10 mag nou maar fyn lyk met die koms van die spel in die hele wêreld ek dink ons ​​sal. meer Cardfight Vanguard is uniek. Daar is geen beperking op die moontlikhede. So 'n slim manier om Dueling. Benutting die bedrag van die skade wat jy geneem het (perk breek), in staat is om daardie skade (erg antwoord), doen die ondenkbare soos Mega Blast betaal, verskillende tipes dek en speel style, nuwe stelle en argetipes voortdurend vrygestel word, word gered op die nippertjie weens hoe slim die spel is opgestel soos tekens van 'n Genees sneller op 'n skade tjek of heeltemal vernietig jou opponent met Kritieke snellers, Barraging en martel jou teenstander met Stand snellers, nooit loop uit van opsies met teken snellers, die weldeurdagte en goed geïmplementeer Crossride en die gevolge gekoop met hulle, jouself verloor en gaan almal uit gewere brandende met Persona ontploffing, sy het soos 'n horlosie. In Yugioh, kan jy enigiets doen om 'n pak te maak meng. Maar in Cardfight Vanguard elke stukkie van 'n pak gemaak om saam te werk, is sy al presies wat aan die uiteindelike speel pret toelaat. Onverbeterlike. Awesome game. Cool Meganika, en hulle luister na wat die spelers wil sowel. Hulle toets ook kaarte voor jy dit gebruik om te sien of daar tekortkominge of foute op die kaart. Alhoewel ek mis 'n paar aspekte van die meeste kaart speletjies soos spel kaarte, ens Beste wedstryd ooit. Ek het onlangs begin omdat my vriend gespeel Yugioh met my en lei my na voorhoede Dit is nog 'n baie eenvoudige baie pret soort verwarrend aanvanklik maar wanneer jy in dit wat jy understant dit 'n baie meer Die nuutste yu-gi-oh, jy weet die een wat nie sin maak om die ou skool spelers Beste kaartspel eenvoudige reëls, 'n paar vereistes, goeie idee, en koel kaarte, het my 'n manier om meer vriende te kry. Dit is soos yugioh 6 World Of Warcraft TCG Dit bied 'n spel wat baie soortgelyk aan Magic, maar met sy eie veranderings. Dit is makliker om te leer, gee jou baas gevegte en die tipes kaarte is pret. Die geveg is ook vermaaklike. Legendariese Game. In plaas daarvan om te sterf dit het dit se posisie te haard plaat. En haard plaat beklee tans die nommer 1 posisie van digitale kaart gespeel en een van die top vyf posisies van aanlyn-speletjies. Haard plaat het 'n groot toekoms, maar ook 'n legendariese voorouer. Was 'n baie prettige speletjie. Ek Don t weet waarom ek op hierdie punt al daarvoor gestem, nou dat hulle dit vyf gestaak sodat hulle ons geld aanlyn plaas kan neem. Dieselfde as yu GI O ek wil een ding uit die weg te ruim. Die kuns is eerlik amazing. Dit was een van die faktore wat het my belangstel in hierdie wedstryd so baie. Die reëls is baie maklik om te leer, en jy kan 'n hele klomp van kreatiwiteit te gebruik met die dekke in vergelyking met ander TCG s en die elke tweestryd is opwindend. In Japan hierdie spel is nog steeds baie, baie gewild en die spel het gevorder tot 'n hele nuwe vlak met baie nuwe kaart tipes, vermoëns en natuurlik die pragtige kuns. Ek is ook lief vir die feit dat die spel is afhanklik van vaardigheid en strategie eerder as geluk en 'n paar kaart wat jy het per toeval. Ek het regtig, regtig hoop dat hierdie spel kom terug na die res van die wêreld met die nuwe begrippe en vermoëns. Dit sou fantasties wees Ek persoonlik is mal oor hierdie game, is dit gekanselleer in die VS, want hulle het besluit om parodie-dub die anime (maak dit idiotiese). Maar ek het nog Yu-Gi-Oh speel as gevolg van die availabiltiy Ek glo tweegeveg Masters meer interessant wees. Die reëls is eenvoudig die spel is pret en opwindende Dit moet wees bo chaoties. Ek dink tweegeveg meesters is waarskynlik die beste TCG ooit Ek is baie ontsteld oor die feit dat dit gestop word uitgesaai op T. V. want dit is eerlik oor van die beste shows wat op die lug. Dit is ook een van die beste kaart speletjies wat daar is. Voorwaar teleurstellend dit gestop uitsaai Dit is 'n innovasie vir verhandeling kaart gespeel omdat dit nie net in die werklikheid nie, maar ook aanlyn gespeel kan word. Dit is in die openbaar vrygestel as 'n handelspos kaartspel aanlyn en 'n TV-show, maar met ongelukkig platgedruk tot die dood deur meer gewild handel kaart speletjies soos Magic the byeenkoms, Yu-Gi-Oh, en Pok Maandag Dit het 'n baie kort leeftyd, hoewel daar gerugte dat dit weer sal begin in die jaar 2013 of 2014 Ek is van mening dat op YouTube was daar 'n video genaamd Chaotiese roomers gewees en dit was omtrent 4kids sê dat hulle dit weer sou vrystel in Japan. Ek dink dat chaotiese kaarte is regtig cool ek dit te koop al die tyd, maar ek is hartseer, want dit is nie in die winkels nie so ek moet die kaarte aanlyn te koop Beste daar was, die beste wat daar is, die beste wat daar ooit sal wees Digimon meer kaart soos in plaas van die bou van skepe wat verwarrend Eenvoudige, taktiese kan wees, werk met die tema van Digimon en is algeheel 'n plesier om te speel. Ook, die kunswerk is 'n groot. Digimon is baie minder ingewikkeld as skepe. Groot Spele, deciphers veral weergawe. Dit was een van die groot kaart speletjies van alle tye en as Decipher staat om voort te gaan met die lisensie van Lucas kuns was dit een van die beste vandag daar buite. Die Decipher weergawe moet absoluut wees bo 10, en is 1 in my boek. Ek het probeer om verskeie ander speletjies na ontsyfer lisensie om Wizards of the Coast (wie se weergawe was ver minderwaardig) verloor het, en niks in vergelyking in terme van meganika en die gevoel, hoewel van wat ek ve lees, die legende van die Vyf Ringe kan 'n aanspraakmaker wees . Too bad die lisensie didn t voortgaan. Kompleks, maar ongelooflike Nooit beter as enige ander nooit sal wees die mededingers 11 Toekomstige Kaart Buddyfight Hierdie nuwe kaart spel deur bushiroad (die skeppers van Weiss schwarz en cardfight voorhoede) is 'n nuwe vars briesie vir die TCG toneel alle nuwe meganika wat super soliede en lyk net pret hierdie kaart spel kom aan die einde van Januarie en die anime kom uit 3 So geheg Ek kan amper voel dit neem my geld uit my beursie Maar vir werklike probeer om hierdie nuwe kaart spel uit en die meeste cool ding Januarie is die Japannese en ons kry alles die kaartspel stel terselfdertyd so nie wag soos ander kaart gespeel. Ek kon praat oor hierdie kaartspel hele dag sodat net kyk vir jouself en ek is seker jy sal nie spyt wees Een van die min belowende speletjies te wees op die horison. Ek het dit getoets, dit is 'n baie pret en vinnig om af te haal. Dit sal interessant wees om te sien waar dit gaan. Met so baie wêreld om uit te kies, die spel word meer en meer pret. Die 10 begin die lewe nou meer as ooit tevore duur. Dit handel kaart spel is net amazing daar is geen ander definisie daarvoor Hierdie wedstryd is so eenvoudig, en al die Bakugan het unieke eienskappe, wat dit 'n baie prettige speletjie om te speel. Ek bedoel Magic en Yu Gi Oh is pret inderdaad, maar hierdie wedstryd is net sowel verminder tot eenvoud. Daar is ook voortdurend baie Bakugan met 'n hoë krag G s dat jy dit byna oral kan vind. Niemand verstaan ​​die strategie in hierdie wedstryd, ek m 35 met geen geestelike kwessies hoegenaamd en ek dit nog speel met my pa Hierdie wedstryd moet beslis in e top vyf gespeel met my vriende 'n paar keer. Het jy 'n ontploffing. 13 Lord of the Rings TCG Behalwe dat 'n baie pret dit verg baie van denke. Probeer speel vir 'n uur sonder om enige foute. Regtig 'n goeie spel meganika en regtig pret om te speel met vriende Fantastic kaartspel Wonderful kuns haard plaat is baie awesome. Ek dink dat later 'n nuwe spel genaamd Hex beter as dit kan wees, maar vir nou is dit is 'n prettige en eenvoudige tyd verwoester en is een van die beste kaart speletjies wat daar is. Die enigste ding wat ek kan kritiseer is dit is 'n lang termyn appèl, maar hulle weer toevoeging van 'n nuwe game modes en kaarte te. Groot kaartspel vir diegene wat 'n eerste ervaring om strategiese kaart gespeel of veterane soek om te vernietig. 889 kaarte in die spel, met 'n ander 45 amptelik uit te kom in ongeveer 3 of 4 weke. Die virtuele aspek bring baie koel animasie en klank-effekte, speel op baie verskillende style met baie verskillende helde en verskeie meganika. Wat haard plaat bied wat geen ander kaart spel is die RNG, waar soms waarskynlikheid 'n kritieke oomblik kan besluit in die spel. In 'n paar maande sal dit 1 gewilde Super pret en baie verslawend 15 Dragon Ball Z Dragon Ball is 'n Japannese anime TV-reeks wat deur Toei Animasie geword. Dit het anime gewild in Amerika en is gebaseer op die manga met dieselfde naam deur Akira Toriyama. Dit is genoem in Engels op Cartoon netwerke Toonami blok en nog baie aanhangers vandag. Ignoreer die lisensie en hierdie wedstryd het een van die beste kaart spel enjins geskep. Die uit 'n tyd toe elke wedstryd wasn t probeer om net Magic 2.0 wees. As jy eers onlangs in speel kaart gespeel vyf kom, of het nog nooit ver gewaag uit Magic land, gee dit spel 'n kans om te sien hoe pret Card Games kan wees. Hierdie wedstryd het onlangs 'n herlaai en ek moet sy ongelooflike sê. Panini gekoop die regte en hulle vaartbelyn die spel 'n ton maak dit 'n beter manier. Die oorspronklike dbz CCG was groot, maar sodra ons by graag Buu sage daarop het belaglik. Veral GT. Gratis styl dekke en sensei dekke en al hierdie kak wat hierdie wonderlike kaartspel het nie nodig gehad. toegestaan ​​dit was baie goed saam met al daardie dinge, die spel is nou maklik om af te haal soveel pret en meer vaartbelyn Ek moet erken, hierdie kaarte is awesome Hulle is regtig pret en ek is lief vir hulle handel. Hierdie kaarte is amazing Groot meganika en 'n groot versameling van kuns. Promosies was vol kuns en die indrukwekkende besonderhede in die kaarte sit verdien 'n plek op die lys. Hoewel dit is die hardste wedstryd daar buite, die spel is 'n groot Dit was 'n groot kaartspel en ek mis speel. Ek het begin met net een pak / span (Arkham Gevangenes), maar nuwe karakters en meganika het my koop 'n hele klomp meer. Die reëls van die spel is kompleks en het verskillende soort taktiek moontlik. Ek m steeds op soek na 'n CCG dat dit kan vervang. Fantastiese spel verskriklike skande dat dit gestop word verkoop teen winkels, hoewel jy nog nuwe stelle kan kry via die on-line gemeenskap. 20 Harry Potter Trading Card Game Ek is so hartseer hulle gestaak het. (Ek wil amper om kaarte wat gebaseer is op die laaste 5 boeke te ontwerp en druk dit uit om te speel met my pa soos ons gedoen het jare gelede. Die Harry Potter Trading Card Game, (omgangstaal HPTCG) is 'n strategie en collectible kaartspel wat gebaseer is in die magiese . wêreld van die Harry Potter romans deur JK Rowling geskep deur Wizards of the Coast in Augustus 2001 is die spel wat ontwerp is om te kompeteer met die Yu-Gi-Oh Pok Maandag en Magic:. die insameling Kaartspeletjies Dit was vrygestel om saam te val met. die vrystelling van die eerste film in die reeks. die spel is geprys vir die wyse waarop dit gedompel mense in die Harry Potter heelal. op 'n stadium was die spel die tweede beste verkoop speelding in die Verenigde State van Amerika. Cardfight. Online Cardfight. Online is 'n komende digitale aanlyn-kaart spel eerste vrygestel in die Engelse taal vir Windows PC. Dit is 'n gratis-tot-speel spel, insluitend in-game transaksies. Enige inligting geskryf ná hier kan verander word in die amptelike vrystelling. Inhoud Tutoriaal Wanneer jy begin die spel vir die heel eerste keer, moet 'n naam word (hoewel dit later kan verander). Dan sal jy genooi word om te gaan deur 'n stel van vier tutoriale om julle te leer oor die basiese beginsels van die Vanguard, asook die beheer van die spel. Na voltooiing van (of draai) 'n handleiding keer. jy kry 'n voorafbepaalde verhoor Deck van daardie tutoriaal. Kaarte Hierdie wedstryd sal eers funksie kaarte van die Engelse Cardfight. Vanguard G-reeks en later. Ouer kaarte en uitbreidings sal vir bietjie bietjie bygevoeg word. Nuwer kaarte sal NIE bygevoeg terselfdertyd as die werklike fisiese vrylating, as gevolg van die bedrag van die tyd wat dit neem om die program en toets die kaarte. Besonderhede wat jy kan kies tussen Clan stryd en Extreme stryd formate te speel. In die spel toernooie is geskep deur Bushiroad. Maar spelers kan nie hul eie toernooie te skep in die spel. Slegs 1vs1 gevegte in hierdie tyd. Enige ander spel metodes kan op 'n stadium bygevoeg word. Slegs PlayervsPlayer op hierdie tyd. 'N AI teenoor modus kan op 'n stadium bygevoeg word. Om te soek na 'n geveg, is spelers in 'n tou waar hulle sal ingespan word teen 'n ander speler van 'n soortgelyke rang sit. Daar sal 'n posisie stelsel, wat maandeliks sal herstel wees. Ook, 'n gerangschikt spel af te. Daar sal geen handel nie geskenk metodes tussen die gebruikers. Hierdie besluit is geneem om 'n geskil te voorkom. Jy sal in staat wees om booster pakke kry sonder om te betaal, ten minste sonder die regte geld. Daar sal verskeie daaglikse quests, sowel as beloning vir hulle te voltooi. Die in-game winkel sal verhoor dekke, Boosters, moue, Playmats, en Avatars om te koop nie. Verskeie reeks kodes om kaarte te kry in die toekoms veldtogte en sekere fisiese produkte gevoeg word. Byvoorbeeld, dat 'n mens in G-SD01. Daar sal 'n vriend lys, wat jy deur te klik volg op 'n gebruiker se profiel sal kry. Jy kan gaan na 'n gebruiker se profiel en direk uit te daag nie. Jy kan die resolusie tussen verskillende vensters of direk volle skerm te verander, asook verander die klank volume. 'N Kenmerk van voltooide pakke is moontlik in 'n toekoms. 'N Kenmerk van spanne lyk nie moontlik wees in hierdie tyd. Gallery Final Fantasy Trading Card Game Die Final Fantasy Trading Card Game is 'n handel kaart spel wat vrygestel is deur Square Enix met Final Fantasy karakters. Soortgelyk aan ander handel kaart speletjies, spelers bou dekke van kaarte en die stryd om mekaar met behulp van hulle. Square Enix aangekondig hulle sal die kaart spel in Europa vry in September 2016 1 Inhoud spel Edit elke beurt, spelers spandeer hul Crystal Punte om ander kaarte te speel. Crystal Punte word op twee maniere: óf deur verdoffing (draai sywaarts) 'n alternatiewe kaart, die verskaffing van 'n kristal Point van sy soort, of deur wegdoen 'n kaart van die speler se hand, die verskaffing van twee Crystal Punte van daardie kaartjie se tipe. Om 'n kaart suksesvol te speel, moet die speler ten minste een CP van sy soort, en genoeg ander CP betaal om op te maak sy koste. Dus, 'n Vuur kaart met 'n koste van 5 vereis een Vuur CP en vier CP van enige soort. Die uitsonderings is lig en donker tipe kaarte hulle het geen tipe vereistes vir hul koste te betaal, en kan nie weggegooi word vir CP. Die spel is gewen deur die aanval met Voorspelers. Die verdedigende speler kan kies of te sluit aanvallende Voorspelers met hul eie Voorspelers. As twee voorspelers is in 'n geveg met mekaar, die Vorentoe met die hoër krag vernietig die ander, en die verloorder is in sy eienaar se Break Sone (gooi) sit. As die Vorentoe was geblokkeer, dit gaan 'n skade aan die verdedigende speler. Wanneer 'n speler skade hanteer, het die wat baie kaarte van die top van hul pak in hul Skade Sone. Wanneer 'n speler se Skade Sone het sewe kaarte in dit, dat speler verloor die spel. Om 'n kaart of vermoë speel, 'n speler kondig die kaart of vermoë en enige teikens dit dan betaal enige koste daarvoor. Dan kan mekaar speler reageer op die kaart of vermoë voordat dit die uitwerking daarvan of gaan die stuk grond en die eerste speler kan reageer op enige optrede van die ander spelers te neem. Dit staan ​​bekend as die stapel. Sodra spelers slaag op speelkaarte of vermoëns, die voorwerpe op die stapel los van bo na onder - met ander woorde, die eerste in, hou uit. Karakter kaarte (vorentoe en Backups) kan slegs gespeel word as die stapel is leeg. 'N Lys van kaarte kan hier besigtig word. Kaart tipes Wysig Dit is die kaarte wat sal deelneem in die spel is 'n geveg. Hulle val die teenstander en te verdedig teen die opponent se aanvalle. In die onderste regterkantste hoek van elke Stuur kaart is 'n groot aantal wat na hul krag. Indien dit in enige stadium tydens 'n beurt 'n Vorentoe het meer skade gedoen as sy krag, is dit in die breek Sone sit. betree voorspelers die veld in 'n aktiewe (vertikale / onontginde) meld, maar kan nie val of gebruik vermoëns wat vereis afluister tot aan die begin van die speler se volgende beurt. Rugsteun verskaf CP en vermoëns wat jou voorspelers ondersteun. Rugsteun is nie geraak deur die byeenroeping siekte as voorspelers is nie, maar tree die veld geput. 'N Speler mag slegs beheer tot vyf Backups op 'n slag. Indien 'n speler meer as vyf sou beheer, hulle kies enige oortollige Backups en sit dit in die breek Sone. Monsters is meestal bekend vir hul ondersteuning vermoëns. Hulle definieer eienskap is dat hulle nie deur die byeenroeping siekte, wat beteken dat hulle hul kraan vermoëns die beurt waartydens hulle die veld betree kan gebruik. Baie van hulle kan ook Voorspelers geword vir 'n beurt op 'n slag. Voorspelers, is rugsteun, en monsters gesamentlik genoem karakter kaarte. As die kaart 'n spesifieke persoon verteenwoordig, kan 'n speler net beheer oor 'n kaart met die naam op 'n slag. Hulle kan t speel ander kaarte met dieselfde naam. As hulle meer as een kaart te beheer met daardie naam, moet hulle almal dadelik na die breek Sone. Kaarte gemerk met die ikoon drie-kaarte in die regter boonste hoek is vrygestel van hierdie reël. Let daarop dat 'n aantal spelers kaarte kan beheer met dieselfde naam, net so lank as wat niemand speler beheer meer as een van daardie kaarte. Dagvaarding is one-shot-effekte. Wanneer hulle gespeel, eerder as om die veld, het hulle die gedrukte effek en in hul eienaar se Break Sone gestel. Dagvaarding, tesame met geaktiveer vermoëns, kan gespeel word op enige tyd, behalwe vir die aktiewe fase, Teken Fase, en Einde Fase. Items word gebruik om 'n speler se karakters te versterk. Elke item het 'n Equip vermoë en 'n terugkeer vermoë. Speel 'n punt-kaart gebruik nie die stapel, en kan dus nie gereageer het op die dagvaarding of vermoëns. Toerus vermoëns geskryf as Equip (tipe). Wanneer 'n punt kaart gespeel, sy eienaar kies 'n karakter van die gegee tipe. Die item gaan speel verbonde aan daardie karakter. Terug vermoëns geskryf as Return (koste). 'N Speler mag die Return koste betaal om die item terug te keer na sy of haar hand. 'N item in die spel nie toegerus is om 'n karakter is in sy eienaar se Break Sone sit. Kaart vermoëns kaart wysig vermoëns gebreek kan word in vier kategorieë: geaktiveer, passiewe, spesiale en EX bars. Hierdie vermoëns is deur 'n koste (gewoonlik CP of afluister) gevolg deur 'n dubbelpunt aangewys. Met 'n paar uitsonderings, mag hierdie vermoëns te eniger tyd gebruik word deur die betaling van hul koste. Byvoorbeeld, om Rosa se vermoë gebruik, die speler moet haar tik, kies dan een Stuur. Tot einde van sy beurt het die volgende keer wat na vore skade sou doen, wat skade verminder met 1000. Alle Voorspelers het ook die vermoë om 'n party in 'n geveg te vorm. Wanneer verklaar 'n aanval, kan die speler kies om 'n party te vorm van hul agttal wat kan aanval. Voorspelers in 'n Party moet almal dieselfde Crystal Tipe of almal die ikoon P. Partye aanval asof hulle een was weggetrek en geblokkeer asof hulle een was Stuur. 'N Party se bewind is die som van die krag van sy Voorspelers. Wanneer blokkeer n Party mag 'n Stuur die skade onder die lede van daardie Party op enige manier te verdeel. Alle Backups het die geaktiveer vermoë T: Kry 1 CP van hierdie kaart is Crystal Tipe. tensy anders vermeld op die kaart. Hierdie vermoë kan gebruik word op enige tyd en besluit onmiddellik, omseil die stapel. Dit beteken ook dat hulle nie kan beantwoord word nie. Spesiale vermoëns is 'n subset van geaktiveer vermoëns, en kan gevind word deur 'die naam in rooi teks voor die vermoë, en het ook 'n S as deel van hul koste. Die S beteken dat die speler 'n kaart met dieselfde naam as die een met die vermoë wat jy wil gebruik, moet weggooi. Byvoorbeeld, om te gebruik Jecht is waar Jecht Shot vermoë, die speler moet 'n mens Vuur CP, twee CP van enige tipes betaal, tik Jecht, en 'n kaart met die naam Jecht uit hulle hand weggooi. Toe die speler kan 'n Vorentoe kies en breek dit. Passiewe vermoëns vereis geen aktivering koste, en kan óf voortdurend in effek (soos Yuna se, wat die koste van al die speler se Dagvaarding verminder deur 1) of 'n one-shot effek wanneer 'n sekere toestand kom (soos Fang, wat winste eerste staking tot einde beurt wanneer sy val). Sommige spesifieke keyworded passiewe vermoëns verskyn uitsluitlik op Voorspelers: Dapper: Dit vorentoe hoef nie te tap om aan te val. Dit kan nog net aan te val een keer 'n beurt al. Eerste staking: Dit vorentoe handel skade voor sy teenstander in 'n geveg. Baie haastig Dit vorentoe kan aanval en tik die beurt dit is ontbied. Link: Hierdie vermoë word geskryf as skakel - (tipe) (koste). Wanneer 'n kaart met Link die veld betree, kan die speler 'n Vorentoe ooreenstem daardie tipe wat koste of minder op die veld sit sonder om te betaal die koste. Vlak op: Wanneer 'n Vorentoe met Vlak Up nederlae ander Stuur in 'n geveg of handel skade aan 'n speler, kan sy kontroleerder dit in die breek Sone sit, soek hul dek vir 'n ander kaart met dieselfde naam, sit dit op die veld, dan skuif hul dek. Ontwaking: Hierdie vermoë word geskryf as ontwaking (koste). Wanneer 'n ontwaking vermoë van 'n kaart is geaktiveer, word die kaart in sy eienaar se Break Sone beklee is, dan kan sy kontroleerder hul dek soek vir 'n kaart met dieselfde naam en sit dit op die veld. 'N Speler mag slegs aktiveer 'n ontwaking vermoë op sy of haar eie beurt. Een navraag vermoë blyk uitsluitlik op Backups: Help: Hierdie vermoëns verskyn as Assist - (vermoë teks). Wanneer 'n back-up met 'n Assist vermoë die veld betree, sy kontroleerder kan dit direk in die breek Sone sit. As hulle dit doen, die Help vermoë snellers. Een navraag vermoë blyk uitsluitlik op Dagvaarding: Patron: Hierdie vermoëns verskyn as beskermheer - (werk). As jy 'n Summon dat 'n beskermheer vermoë het gewerp, kan jy 'n karakter kies jy beheer oor die gestelde werk en sit dit in jou breek Sone. As jy dit doen, word die Summon se koste verminder deur daardie karakter se koste. Dit kan nie verminder word tot minder as 1CP. EX Gebarste EX Gebarste vermoëns werk soos veroorsaak vermoëns, maar hulle sneller wanneer die kaart geplaas word in die Skade Sone. Byvoorbeeld, kan die speler die Moogle dagvaar kaart normaalweg speel en kry die uitwerking daarvan, of jy kan die uitwerking daarvan te kry wanneer dit in die Skade Sone geplaas van jou dek. Wanneer 'n karakter kaart het 'n ex Gebarste vermoë, dit snellers wanneer hulle die gebied te betree of in die Skade Sone gestel. Kaarte met ex Gebarste vermoëns het 'n ex in die regter boonste hoek. Overdrive vermoëns op te tree as 'n bykomende koste vir 'n karakter kaart. Overdrive vermoëns geskryf as (koste) - Wanneer hierdie karakter die veld betree, (effek), bykomend tot 'n kaart se ander vermoëns. Wanneer speel 'n karakter kaart met 'n Overdrive vermoë, kan 'n speler ook betaal die kaart se Overdrive koste vir die Overdrive teks om die kaart te voeg. Let daarop dat die betaling plaasvind voor die karakter van die gebied binnekom, so die besluit om 'n Overdrive gebruik gebeur voordat enige ander spelers kan besluit hoe om te reageer op die kaart gespeel. As die Overdrive koste nie betaal word nie, word die teks geïgnoreer. Blou Magic vermoëns slegs op Monster kaarte, en hulle in staat stel insgelyks gebruik word om kaarte ontbied. Blou Magic vermoëns geskryf as Blue Magic - (koste) :( effek). Om 'n Blue Magic vermoë te aktiveer, betaal die koste en gooi die Monster kaart uit jou hand. Ander terme Active: kaarte moet aktief wees om aan te val, blok, of gebruik vermoëns met T in die koste. Kaarte raak aktiewe aan die begin van elk van hul kontroleerder s draaie. Geput: geput kaarte kan nie aanval, blok, of gebruik vermoëns met T in die koste. Gewoonlik deur sywaarts draai die kaart. Breek: Wanneer 'n kaart is gebreek, hetsy deur middel van 'n geveg, skade, of 'n ander effek, dit is in sy eienaar se Break Sone sit. Let daarop dat die oortreding van 'n kaart is tegnies verskil van om dit in die breek Sone - byvoorbeeld, terwyl 'n apteek een van jou voorspelers kan beskerm teen dit gebreek in 'n geveg, het dit t stop dit uit in die breek Sone geplaas as gevolg van effekte soos as as wat gebruik word 'n Assist of enigiets anders wat 'n kaart in die breek Sone gestel het as 'n koste. Verwyder van spel: 'n kaart wat uit die spel verwyder nie in sy eienaar se Break Sone gaan en kan nie verkry word deur kaarte wat soek deurbreek Zones of spelers dekke. Sover dit die spel betref, die kaart nie meer bestaan ​​nie. Gooi: Die term weggooi uitsluitlik verwys na om kaarte van 'n speler se hand in die breek Sone. Kaarte kan nie weggegooi word uit die veld. Counter: Wanneer 'n kaart of vermoë is teengewerk, het dit geen effek. As 'n kaart is teengewerk word dit in sy eienaar se Break Sone sit wanneer dit sou oplos. Dek konstruksie wysig 'n pak moet presies 50 kaarte in dit, en nie meer as drie van enige kaart met dieselfde kaart nommer het. Draai wysig Aan die begin van die spel, spelers skuif hul dekke, besluit wie eerste gaan, dan trek vyf kaarte van hul dek. Die speler sit al hul agttal en Backups om Active. Die speler wie se beurt dit is trek twee kaarte van hul dek. As dit die eerste beurt van die spel, die speler trek net een kaart. Die speler kan Voorspelers speel, rugsteun, en Dagvaarding en vermoëns te aktiveer. Die speler kan 'n Vorentoe kies hulle beheer wat kan aanval en tik dit om te wys dat dit is aanval. Die verdedigende speler mag 'n aktiewe Stuur kies hulle te beheer en te blokkeer daarmee. As 'n vorentoe geblokkeer, die twee Voorspelers hanteer skade aan mekaar gelyk is aan hul krag. Anders as die Vorentoe is geblok, dit gaan 'n skade aan die verdedigende speler, en die speler sit 'n kaart van die top van hul pak in hul Skade Sone. Bekamp word individueel opgelos, sodat die speler wie se beurt dit is dalk die proses so lank as wat hulle beheer Voorspelers wat in staat is om aan te val is herhaal. Na 'n geveg is daar 'n ander hoof fase. Tot einde van sy beurt gevolge einde, en die aktiewe speler terug gooi kaarte totdat hulle hoogstens vyf kaarte in hul hand gegee. Dan word dit die volgende speler se beurt. Crystal tipes wysig Vuur-tipe kaarte spesialiseer in die hantering van skade buite bestry, en is oor die algemeen vinnig en aggressief. Baie kaarte het vermoëns wat skade aan Voorspelers hanteer wanneer hulle die veld betree. Ice-tipe kaarte spesialiseer in die vertraging in die opponent. Baie Ice kaarte kan tap die opponent se Voorspelers of maak die teenstander weggooi kaarte uit hulle hand. Wind-tipe kaarte spesialiseer in preempting planne die opponent se. Baie Wind-tipe kaarte kan die speler se ander kaarte te stel om aktief te eniger tyd, en is sensitief vir die koste van die opponent se kaarte. Die Wind-tipe kaarte het ook offensief vermoëns om die kaarte van die opponent se dek in hul Break Sone sit, met behulp van die alternatiewe oorwinning voorwaarde dat bepaal dat 'n speler verloor die spel wanneer hulle 'n kaart te trek uit hul dek, maar kan t . Aarde-tipe kaarte is geneig om te fokus op die verhoging van die krag van die speler se Voorspelers. Soms is dit kom teen 'n hoë koste, soos Kefka, wat die krag van een van die speler se Voorspelers kan hupstoot deur 5000, maar breek dit vorentoe teen einde van sy beurt. Ander Aarde-tipe kaarte kan die speler se Voorspelers nie gebreek te maak. Thunder-tipe kaarte het baie vermoëns wat direk die opponent se Voorspelers kan breek. Die meeste van hierdie vermoëns is beperk deur die koste van diegene Voorspelers. Byvoorbeeld, kan Odin net teiken Voorspelers wat 4 of minder kos. Water-tipe kaarte meestal fokus op 'n geveg truuks en die opponent se optrede verwydering. Baie Water-tipe kaarte kan die opponent se voor - en Backups en teruggegaan uit die veld om hul hand. Shine-tipe kaarte verteenwoordig helde en skurke van die Final Fantasy-reeks, en is meestal hoër-aangedrewe weergawes van ander kaarte. Daar is dus nie 'n unieke krag van Shine-tipe of Dark-tipe kaarte, maar in die algemeen hierdie kaarte is almal kragtige. Dit is beperk deur die feit dat 'n speler slegs tot een Shine-tipe en / of Dark-tipe kaarte kan beheer op 'n slag. As 'n tweede kaart van Shine of Dark-tipe die veld betree, moet sy kontroleerder dadelik skyn of Dark-tipe kaarte wat hulle beheer in die breek Sone. Vrystelling wysig Die handel kaart spel gegaan oor die verkoop op 25 Februarie 2011 in Japan, die bekendstelling van twee inskrywing stel. Die stelle bevat 50 kaarte en kom in twee tipes - Black Deck and White Deck - terwyl boosters agt kaarte elk bevat. Daar is tans 'n totaal van 322 kaarte: 160 standaard kaarte en 162 premie kaarte. Die vyf rariteit tipes vir die kaarte is algemeen, 'n Skaars, Skaars, Spesiale Skaars en Premium. Die 3de verjaarsdag bevat 'n promosie-Aya Brea kaart wanneer gekoop, terwyl die Kingdom Hearts: Birth deur die slaap finale meng 'n promosie Wolk Strife kaart bevat. Dissidia 012 Final Fantasy is ook vrygestel met 'n das-in promosie-kaart. Die tweede booster reeks, hoofstuk II, is vrygestel op 27 Mei 2011, met twee nuwe inskrywing stel, Aarde en weerlig. 'N Derde booster reeks, hoofstuk III, nog 'n twee inskrywing stel, Vuur en ys. Gallery wysig Verwysings wysig


No comments:

Post a Comment