Monday, September 26, 2016

Forex Fundamentele Analise Video

Wat is fundamenteel Ontleding 'n afkorting van die Moembaai Effektebeurs Sensitiewe Indeks (Sensex) - die maatstaf-indeks van die Moembaai Effektebeurs (BSE). 'N band met geen vervaldatum. Ewige boeie is nie aflosbaar maar betaal 'n bestendige stroom van belang vir ewig. Sommige van die. Die eerste van 'n reeks van jare in 'n ekonomiese of finansiële indeks. A basisjaar word gewoontlik ingestel om 'n arbitrêre vlak van 1. 'n band wat in 'n voorafbepaalde bedrag van die maatskappy se aandele op sekere tye gedurende sy lewe kan omskep word, gewoonlik. Die oorskot opbrengs wat 'n belegging in die aandelemark bied oor 'n risikovrye koers, soos die terugkeer van staatseffekte. Gratis verslag blyk hoogs geheime Forex Fundamentele analise strategie wat Produced 1149 Wins in net minder as 5 kort maande Ons is professionele geld bestuurders onsself, en voordat ons Henry bevind, was byna uitsluitlik tegniese handelaars. nou is ons omskep as gevolg van ons sukses trou sy fundamentele ontleding aan ons leer enjin. As 'n jarelange sekuriteite handelaar ek net omtrent elke stelsel wat beloof om resultate te lewer gesien. Die meeste van hulle val baie kort oor wat dit beloof het. Henry Liu se diens is beslis nie een van daardie. As jy die dieper begrip van hoe om 'n onafhanklike handelaar geword wil dan Henry is jou kaartjie. sedert ek begin met behulp van hierdie inligting wat ek gekyk het my rekening groei geleidelik maar geleidelik. Om die waarheid te dink ek dat dit presies is die beste stelsel vir enige persoon wat wil konsekwent wins te maak in die Forex mark verhandel fundamentele analise. Dit word sterk aanbeveel vir alle Forex-handelaars oor die hele wêreld. jou stelsel is die heel beste. Bou 'n loopbaan in die Forex handels - Leer Fundamentele analise Die hoofrede meerderheid van Forex-handelaars misluk is omdat hulle nie Fundamentele analise verstaan, te werk op 'n Forex Trading firma as Proprietory handelaars moet jy fundamentele ontleding te bemeester om te werk as 'n Geld Analyst jy moet bemeester Fundamentele analise om te werk as 'n geld navorser moet jy Fundamentele analise bemeester om 'n langtermyn suksesvolle Forex geld bestuurder moet jy Fundamentele analise Mastering Fundamentele ontleding te bemeester is wat sal jy maak 'n professionele handelaar en as jy besluit om te kyk vir werk as 'n handelaar kennis van fundamentele ontleding is nodig Wanneer jy hierdie kursus sal jy die geheime om fundamentele handel dat slegs professionele en proprietory handelaars weet leer. Jy sal Fundamentele ontleding leer in 'n eenvoudige maklik om te verstaan ​​wyse (jy don t het 'n graad in ekonomie) Jy sal leer hoe om korrelasie gebruik om te voorspel die uitkoms van fundamentele aankondiging om geld te maak in die proses leer hoe om die resultate te voorspel vir die nonfarm betaalstate aankondiging Wees bereid om fundamentele ontleding te leer leer om geld te maak handel die nuus soos 'n institusionele handelaar leer om te maak geld handel die nonfarm verloont announcemnet leer hoe om die resultate BBP voorspel met behulp van korrelasie leer hoe om die VPI resultate te voorspel, die duursame goedere resultate te kry 'n breë begrip van rentekoerse, inflasie en sentrale banke en hoe hulle invloed op die mark Leer hoe om die Retail verkope gebruik, PPI, PMI en ander fundamentele aankondigings te verbeter jou handel te verstaan ​​wat sentiment, risikovermyding, risiko-aptyt en hoe dit kan invloed op jou handel Hier is die vyf groot Amerikaanse Fundamentals Kry 'n dieper begrip van die ekonomiese aanwysers en hoe professionele handelaars gebruik dit om geld te maak Leer hoe om te maak geld handel olie Kry 'n breë begrip van hoe oliepryse beïnvloed die Forex mark Hier is die redes waarom oliepryse gedaal en die faktore wat oliepryse beïnvloed Leer wat OPEC en hoe jy geld kan maak uit hul vergaderings Neem hierdie kursus as jy wil om handel te dryf Forex vir 'n lewe neem hierdie kursus as jy wil bemeester fundamentele ontleding Neem hierdie kursus as jy wil om jou handel met fundamentele ontleding te verbeter kan jy maklik weet die lang termyn rigting van die mark te neem hierdie kursus as jy wil 'n loopbaan in die Forex ek 'n lewende getuie dat as jy dapper genoeg om dit te droom weer, kan dit gebeur, moet jy te wees bepaal dat maak nie saak wat dit neem jy gaan nie ophou nie, weer jy nie van plan om op te hou, jy gaan nie moed opgee nie totdat jy maak jou droom 'n werklikheid geword. Op die ouderdom van 16 het ek begin leer Forex. Ek het 'n paar Forex kursusse en ek was vasbeslote dat ek gaan om een ​​van die grootste Forex handelaars wees. Agt jaar gelede toe ek begin handel Forex professioneel Ek was besig om 'n baie foute en is nie al te veel geld. Ek het besluit om te begin doen my eie marknavorsing, bepaal dat ek 'n handel strategie wat my sou maak konsekwent wins sou ontwikkel. Dit was moeilik, ek moes ure en ure van grafiek analise en tegniese ontleding eksperimenteer met 'n wye verskeidenheid van handel stelsels te doen en metodes waarvan nie een bewys so konsekwent as ek het gehoop om te wees. Na 3 jaar se marknavorsing en voorraad analise en na die lees van meer as 11 verskillende boeke oor Trading ontdek ek die handel metode wat my lewe verander het. A handel metode wat ek het terug getoets 'n verbeterde op die skep van my eie tegniek, Die Vier Stap Bevestiging Ingenieurswese. Toe ek die kollege verlaat ná die voltooiing van my BSc in biotegnologie en organiese chemie, het ek begin handel Forex voltydse want vanaf die ouderdom van 16 Ek het nog altyd om 'n professionele forex handelaar en met my eie Investment company. I ook nuwe droom solank jy werk vir iemand anders hulle beheer van jou bestemming en ek wou nooit iemand ondertekening my salaris, maar my. Ek het hierdie kursus om handelaars te help, want ek weet hoe moeilik dit kan wees handel Forex as jy don t het 'n bewese handel metode. Hierdie kursus is nie 'n vinnig ryk natuurlik, so as dit is wat jou op soek na dan Don t, neem hierdie kursus. Hierdie kursus is egter 'n kursus wat jou sal toerus met die kennis om 'n gemaklike lewe aanlyn te maak. Wat jy sien in die lewe wat ons het om kanse te waag en ek het 'n kans 8 jaar gelede met Forex en dit het my letterlik uit niks iets gedra. Jy kan enigiets doen jy jou verstand te


No comments:

Post a Comment