Thursday, September 1, 2016

Forex Trading Secrets Book

Koop Forex Secrets in 'n elektroniese weergawe gerieflik toegang tot hierdie weergawe van 'n toestel wat gekoppel is aan die internet met behulp van 'n webblaaier. Altyd op en altyd beskikbaar vanaf enige internet konneksie. Niks om voort te gaan met jou, behalwe 'n gebruikersnaam en wagwoord. Kenmerke sluit in 'n elektroniese boek formaat met bladsye wat draai en kan geblaas word vir makliker lees op enige grootte skerm. Dit is NIE 'n aflaai na jou rekenaar Koop jou elektroniese kopie van Apple se aanlyn winkel. Sal saam met enige Apple toestel. Forex Trading Secrets: handel strategieë vir die Forex mark Net 'n dekade gelede, die buitelandse valuta was 'n mark gereserveer vir 'n paar. Nou, kan enigiemand aktief handel in hierdie winsgewende mark selfs diegene met geen formele finansiële opvoeding. Gee James Dicks, 'n leidende FOREX deskundige en opvoeder wat net 'n dekade gelede hisMore sny, die buitelandse valuta was 'n mark gereserveer vir 'n paar. Nou, kan enigiemand aktief handel in hierdie winsgewende mark selfs diegene met geen formele finansiële opvoeding. Gee James Dicks, 'n leidende FOREX deskundige en opvoeder wat sy tande in hierdie ontluikende mark te sny en wil sy jare van ervare wysheid te deel met jou. Forex Secrets is 'n een-stop bronboek gepak met alles wat 'n handelaar moet 'n vinnige-start sukses in 'n 24-uur-mark. Benewens oor elke fundamentele aspek van die FOREX, hierdie hands-on gids verskaf harde-gewen gereedskap en strategieë van 'n gesoute handelaar, wat jou help om jou blootstelling aan die inherente risiko te verminder in hierdie unieke mark. 'N Nuttige volume wat jy sal draai weer en weer, forex Secrets beskik spesifieke voorbeelde van bewese handel strategieë werk in die werklike wêreld, 'n eenvoudige en winsgewende tegniek vir geld bestuur, en vertroue gebou vaardighede vir die skep van jou eie bron van inkomste. As jy die FOREX nog nooit verhandel, forex Secrets is die plek om te begin. Dit dek die noodsaaklike basiese beginsels, insluitend al die groot munt pare, die meganika van die saak, hoe om 'n ambag te plaas, en besluit watter tipe handelaar jy is. Ervare handelaars kry deskundige insig in die beginsels, sowel as sodanig gevorderde onderwerpe soos die skep van 'n suksesvolle handel plan, bestuur van risiko, bemeester jou emosies, en die bou van jou portefeulje. Jy sal voordeel trek uit 'n insider se verduideliking van die drahandel Aangesien tegniese aanwysers en patrone deur middel van 'n meester se oë Die geheime om FOREX diversifikasie n gedetailleerde verduideliking van die skrywer se persoonlike handel benader 'n handelaar se Tien Gebooie Daar is geen heilige graal van forex , maar met forex Secrets, al wat jy nodig het, is die praktyk om 'n kragtige handel toolbox vir rykdom sekuriteit te bou in die wêreld se grootste finansiële markte. Minder Kry 'n afskrif Vriende Resensies Om te sien wat jou vriende het gedink van hierdie boek, teken asseblief. Gemeenskap Resensies Forex Trading Secrets: Little Dirty Secrets en min bekend, maar kragtige Winsgewende truuks Maklik Instant Forex Millionaire: Die Vier Uur Forex Escape 9-5, Live Enigeplek, Sluit aan by die New Rich Jy sal hierdie onderwys nie vind by jou makelaars hoe om artikel . Heel waarskynlik sal jy hierdie inligting nêrens op hierdie boek afdeling oor enige ander boek winkel te vind. Ek het duisende dollars op eksklusiewe groepe betaal en betaal forums in te samel theMore Jy sal hierdie onderwys nie vind by jou makelaars hoe om artikel. Heel waarskynlik sal jy hierdie inligting nêrens op hierdie boek afdeling oor enige ander boek winkel te vind. Ek het duisende dollars op eksklusiewe groepe en betaal forums aan die inligting wat in hierdie boek versamel. Soos jy kan dink dit is die hoogs bewaakte geheime van die elite van die Forex-handelaars, niemand gee hul lewe weg, tensy jy hulle 'n prys ter waarde van hul lewe betaal. Ek het egter besluit om hierdie inligting vir belaglik lae prys maak, want ek is keelvol vir die makelaars en die groot banke met behulp van die gereelde kleinhandel handelaar. Kom ek vra jou 'n vraag Wanneer was die laaste keer dat jy geld maak met FOREX Selfs verder meer hoeveel geld jy bereid is om te verloor is, totdat jy opgee Hoe lank sal jy aanhou om jou hard verdiende geld te gee aan die makelaar Net soos jy ek begin 5 jaar gelede met 'n hoë verwagtinge van die ophou my werk en verlaat die lewe ek verdien met FOREX. My hoop en aspirasies is vinnig neergestort en my drome na die stortingsterrein. Eerste verloor ek 1000, dan 5000, 10k, hoe lank ek kan voortgaan soos dit, hoe lank ek die bespotting kon verduur die grappies van my familie en die frons op die gesig van my vrou. Dit was pynlik, die hele dag sit in die voorkant van die rekenaar, totdat jy t kan sien meer en alles insluitend die platform en jou gedagtes vaag geword. Ek weet dat die pyn wat ek daar gewees het. En dit het jaar tot een oggend het ek gereed om op te hou was, ek gaan dit 'n laaste drie en gooi dit FOREX personeel in die vullis, by die venster uit. Ek het gestruikel oor 'n agterste loopvlak, wat sedertdien is verban, deur die makelaar wat die besit van die forum. Gelukkig die loopvlak voortgesit onder die makelaar se radar vir n rukkie, en versamel 'n klomp van die kommentaar 'n ondersteuning. Ten slotte word die loopvlak van die handelaar X is gestaak. Ek was in dis pare, dit was die enigste hoop en lig, het ek gesien vir 'n lang tyd. Ek is die toepassing van die raad van die handel en dinge begin om te werk vir my. Gelukkig het ek in staat was om PM die handelaar en hom gesmeek om saam te stem oor 'n 20 min gesprek oor die telefoon. Handelaar X was nie 'n guru, nie jou gewone internet promotor mojo. Hy is stil-stil besig om in duisende dollars per maand vir die jaar, was hy nie opgewonde oor die volgende handel, sy hartklop is nie die verhoging voordat hy die sneller saamgevoeg. Sien, hy is besig met hierdie handel personeel vir so lank het dit 'n vervelige proses, eerder 'n oggend 'n middag karwei, iets soos om die vullis uit op vullis dag. Hy het verduidelik dat hy van die Meester geleer, ek het nie voortgaan om hom te vra wat die heer was, want ek hoofsaaklik gemoeid met hom onderrig elke bietjie wat hy het geweet van die saak. Hy didn t nie eens om tyd te spandeer onderrig my op ons eerste gesprek, ongeag hoeveel ek aangebied om hom te betaal. Sien, vir hom geld was nie 'n probleem. Uiteindelik op my derde benadering hy ingestem om my te wys wat die heer aan hom baie jare gelede gedink het. Wat bestaan ​​in die bladsye van hierdie boek sal die moeite werd om suiwer goud wees vir jou. Hierdie boek is op die grond gooi nie nie sin nie, die werklike handel kennis. Dit gee stap vir stap instruksies met die werklike handel voorbeelde. Hierdie boek is nie jou gewone hog wash raad wat jy sal vind van jou makelaar en die ander magic bullets en sewe stap reeks wat jy sien op hierdie site. Hierdie boek leer jou hoe om handel te dryf soos die pro's. Wys jou hoe die groot banke en buitelandse burgers en instelling handel. Die boek maak jou oë oor hoe om terug te piggy op die groot institusionele handelaars en wen. Negentig vyf persent van die mense wat die Forex mark handel te verloor geld en moed opgee nie. Die mark is voortdurend vervang deur vars bloed soos jouself. Don t raak deel van die statistieke, lees hierdie boek en kry 'n kaart om sukses in FOREX. Jy kan 'n sukses in FOREX maak as jy weet wat jy doen. Ja, jy kan 'n lewende met FOREX maak en ophou jou werk. Jy kan jou drome te bereik. Koop hierdie boek en vind uit hoe Minder Kry 'n afskrif Vriende Resensies Om te sien wat jou vriende het gedink van hierdie boek, teken asseblief. Gemeenskap Resensies


No comments:

Post a Comment