Tuesday, September 6, 2016

Online Trading Academy Sam Seiden

Argief Online Trading Akademie bied finansiële opvoedkundige dienste en is 'n leier in belegger en handelaar onderwys. Meer as 200,000 beleggers het ons onderwysstelsel ervaar. Online Trading Akademie bied kursusse geleer by ons state-of-the-art onderrig fasiliteite, sowel as 'n verskeidenheid van die huis studiemateriaal. Hierdie webwerf en ons lesse uit die Voor-nuusbrief is gratis hulpbronne toegewyde te help die finansiële opvoeding gemeenskap tred te hou met die jongste finansiële opvoeding strategieë en tegnieke. Kry Trading lesse van ons experts kwel Teken in op ons bekroonde Lesse uit die Voor-nuusbrief. Lees verlede week se uitgawe. Sam Seiden aanbod die vraag geen waarde meer as tegniese ontleding Ek het 'n paar punte wat my laat besef het onlangs dat die aanbod die vraag gebiede van Sam Seiden het geen waarde meer as Tegniese Analise. Dit is eintlik net nog 'n facy naam vir tegniese ontleding, met presies dieselfde foute, dieselfde subjektiwiteit. Ek ve geskep hierdie ewekansige vlakke. Ek gebruik 'n normale verspreiding na die insette vir die toevalsveranderlikes te kry. Markte kan gemodelleer baie realisticly behulp van 'n normaalverdeling, hoewel hulle in werklikheid volg meer 'n magsreël verspreiding, maar in hierdie geval, sy genoeg vir wat ek probeer om te wys. Attachment 1136709 beslaglegging 1136708 Soos jy kan sien daar is Vraag en Aanbod gebiede net soos die een wat Sam gebruik, verkondig hy dat daardie vlakke gevul met koop / verkoop bestellings en dis hoekom prys wip daaruit. Jy kan ook sien spykers in die gebiede wat hy sê is die beste ding om te gebruik om 'n handelsmerk te gaan wanneer hulle getref. s3.postimage / k4vml58i7 / s d1.jpg (postimage / beeld / k4vml58i7 /) Hy beweer dat instellings soms selfs pryse te ry na die gebiede met 'n doel, sodat hulle die res van die bestellings kan vul (hantering lessenaars betaal om bestellings by spesifieke vul prys wissel volgens hom), dan op daardie vlakke retial handelaars dink sy gaan op / af, sodat hulle bestellings te stuur, en dié handelaars gebruik die bevel om hulle eie teenoorgestelde bestellings te vul (ek regtig vind dit moeilik om te glo op sigself nie, maar becase ek Don weet t wat gebeur op die hantering lessenaar en im baie onkundig oor wat ek net sy woorde het vir dit). Hy sê hy het op CME en kon sien waar die groot instutitions is die koop en verkoop (papier bestellings). So het hy die idee om te sien hoe die gebiede waar groot instutitons was Koop verkoop gelyk op 'n prys grafiek. sodat hy kom met hierdie vlakke. Ek het hom gevra of hy gebruik net 'n prys grafiek om die vlakke, waarin hy gesê ja identifiseer. Nog 'n punt. Soms trek hy vlakke op gebiede wat eenvoudig net nie wat hy beweer dat hy 'n korrekte structually vlak wees. Ek bedoel hy net trek daardie vlak becase prys daaruit gestuur, net na die feit. dis hoekom hy trek dit. net daarop op sy webinars en jy kan dit sien. Vlakke wat die teenoorgestelde van wat hy leer structually korrek op 'n ander webinars te wees is complety, complety contracdicting homself, en soos hy sê, gebruik hy net 'n grafiek te identifiseer daardie vlakke. Enigiets wat kan gesien word op 'n ewekansige term beteken nie dat is nie waar of onwaar is. Dit wys net dat in enige data is daar al die dinge ook. Byvoorbeeld, ek weet mense praat oor stop verliese bestellings om geaktiveer. Ek kan sien dat dit veroorsaak op die blok grafiek byvoorbeeld. op plekke waar jy sou verwag om stop verlies bestellings het. Ek het bewyse dat sy ware, selfs al is die fenomenen ook verskyn in ewekansige vlakke. As die vlakke wat hy opgetel het nie gesien in enige data, dan sou ek ten minste 'n motivering vir hom belive het. Dan is daar die Online handel Akademie. waar hy leer jou alles wat jy nodig het om te weet, is dit gestruktureer as 'n skema soos Scientology was jy vorder in 'n prynamid styl ding, op elke vlak te kry wat jy nog meer oor hierdie dinge weet en hoe die mark werk in die algemeen. Waarom sou jy iets wat reeds profitibale hoekom sou jy die kompetisie te skep en waag dit nie om nie te werk verkoop. Waarom nie net ryk aan dit Daar is dinge wat hy sê dat ware oor vraag en aanbod is. Dit is waar dat die pryse beweeg becase van gebrek aan balans in die aanbod / vraag. Swendelary normaalweg meng waarheid met falsewood om illusie te skep dat alles net mooi. Ek dink hy is net nog 'n scammer. en hy mislei baie mense, selfs gewen opvoeder van die Jaar-toekenning by forexstreet, wat meer kan jy vra as jy 'n akademie al hierdie truuks te leer het. Mense sê dat hulle is die handel met hom vir die jaar en sy het winsgewend 'n verdediging, Wel, ek sê vir die mense wat daar is ook 'n baie van die mense wat profitbable met normale gereelde gebrekkig nonsens TA en wat nie die geval beteken wat hy leer is 'n beter as TA. So op die ou end wat alles wat jy sy sy woord en niks anders nie verlaat het. Jy belive hom of nie. Ek vind dit moeilik om belive nadat hy hierdie. Jy weer soliede goud, sien jy in die hel Afhangende van verskillende grade van belives. jy kan hierdie reeks gevolgtrekkings te bereik. Dit bewys niks, (soos ek reeds gesê het, word aangebied op ewekansige gegenereer data beteken nie wat hy sê vals of waar is, sy beteken net dat daardie dinge ook aangebied op ewekansige data en daarvoor is Natura l fenomenen). Dit kan beteken dat dit nie meer as 'n ander Tegniese Analise instrument soos ondersteuning en RESISTENTIE (selfs al het hy Cleary verklaar dat dit nie eens vergelykbaar). Hy lê oor bestellings word daar sit. . Hy is net lieg oor alles, die kommentaar van die hantering lessenaars ens ens Diegene en tussen. Dit is 'n verskeidenheid van gevolgtrekkings wat jy kan bereik, afhangende van die graad van jou belives. Jy weer soliede goud, sien jy in die hel geword Mei 2011 Status: Lid 411 Posts Bullshit. Wat is jou groot metode Uh Oh. dit is waarheen dit lei isnt dit Sam Seiden is vals, maar my metode is reg Het jy geld verloor vir hom en dit is hoekom jy weer optree soos 'n verguisde minnaar As jy verwag dat iemand voer skep jy met 'n paar 100 akkurate metode jy weer bestem om te misluk in fx. Maar as jy leer om die goeie aspekte haal en op maat dit aan jou handel styl, dan sal jy iewers kry. Alle handleiding metodes staatmaak op die diskresie van die handelaar wat gebaseer is op hul handel kennis. Daar is geen kombers stelsel. Lidmaatskap herroep geword Februarie 2013 1307 Posts Bullshit. (.) Die goeie aspekte en maat dit aan jou handel styl, dan sal jy iewers kry. Alle handleiding metodes staatmaak op die diskresie van die handelaar wat gebaseer is op hul handel. jy sleep of jy regtig dink dat. Soos ek gesê het, dit is 'n verskeidenheid van gevolgtrekkings. Het jy gelees wat ek geskryf het. Dit is 'n reeks. en nee ek het nie 'n metode. im niks verkoop. Wat is jou probleem net laat dan. Jy weer soliede goud, sien jy in die hel


No comments:

Post a Comment